بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 13:57
بازديد از اين پست : 250

آلن هلیلوویچ پدیده کروات و جوان تیم فوتبال بارسلونا که در فصل حاضر در عضویت تیم بارسلونای ب قرار دارد. در صحبت هایی از روزهای آغازین زندگی و حضورش در باشگاه بارسلونا ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

بارسا نیوز

 

"در بارسلونا به سادگی همه چیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.  از باشگاه گرفته تا تیم و هم تیمی هایم. اینجا شبیه یک خانواده بزرک است ک همهگان به فکر کمک به یکدیگر هستند.  قبل از این که به بارسا بیایم تصور کرده بودم که اینجا همه چیز برای پیشرفتم مهایا خواهد بود و حالا فوق العاده خوشحالم زیرا شرایط در بارسا از تصور من هم فراتر و بهتر بوده است. در اینجا به همه جزئیات از قبل فکر شده و برای آن برنامه وجود دارد.

"درست است که در بارسا احساس فوق العاده ای دارم اما دورانم در این تیم تازه آغاز شده است و حالا نوبت من است که بتوانم توانایی ها و کیفیت خودم را در اینجا به همگان ثابت کنم.

"ایوان راکیتیچ کمک شایانی برای من بوده است. هر مشکلی که داشته باشم او به آن را حل می کند ایوان خیلی زود در بارسا تطبیق یافته و عملکرد درخشانی را در تیم به نمایش گذاشته است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »